-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Sabtu, 23 Oktober 2010

newborn baby

Pada tarikh 21/10/10 lahirlah seorang bayi perempuan iaitu anak yang aku. seronok sangat-sangat sebab dah lama tungu baby nie lahir. last main baby tahun 2006 ,masa iman lahir, sekarang dia dah bogik sikit haha. tapi baru-baru lagi tak best sangat main, tunggu dia dah 6 bulan cam tu, mesti best giler. Masa pukul 5 ,yang sms cakap dia dah bersakin, and aku call dia . malam tu k.elly upload kat fb and aku pulak tak dapat tengok tenet meragam. eii bengang nyer. diorang mms , hanfhone aku nie meragam ,tak nak terima mms. Balik nie nak tukar lah, menyesal pakai e-touch. Ingatkan nak beli barangan buatan malaysia, tapi jadi camnie, takpayah lah heheh. Minggu depan nak balik bota and aku akan berjumpa dengan baby tu,sebab yang berpantang kat bota...

                                                                   baby dengan k.elly


                                                                 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan