-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Ahad, 17 Oktober 2010

cheah dah bertunang .....

xhousemate aku dah selamat bertunang semalam. Bila aku call dia semalam , suara dia memang happy sangat-sangat. Aku pun tumpang happy untuk dia. Aku dengan bebudak nie tahu macammaner penderitaan dia masa diorang nie bercinta, macam-macam dugaan. Semalam miss chenta pun call aku and story lah pasal majlis tu. Chenta cerita cheah memang  happy sangat and dia pun rasa lega bila cheah dah selamat semuanya semalam. Makanan yang dihidangkan semalam adalah kari kambing ,gulai lemal telur itik , dan pejeri nenas( chenta yang cakap lah). Cemburu aku bila ada gulai telur tau. Gulai tu memang feberet aku tau, selalu mak cheah akan masak dan dia bawak balik p.d.. Adengan yang paling romantik bila amer bawakan sejambak bunga rose bila sampai untuk cheah, ahhh so romantik . Aku harapkan diorang berbahagia selalu dan dapat mengharungi sepanjang darah manis nie ....
   cantikan pelamin cheah semalam and picture nie dicopy dari tuan fb tuan badan yag disebelah cheah  hahhaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan