-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Rabu, 20 Oktober 2010

lagu hindustan

semalam aku naik bus masa nak pergi class b.m pengurusan punya seronok. Selalu aku pergi sebelum pukul sepuluh sebab class start pukul sebelas. Sampai kat situ tengok bus penuh plus tak nak naik bus plkn tu sebab takde pintu belakang,susah nak keluar nanti. So aku naik trip lagi satu. tepat pukul sepuluh , aku naik bus biasa, tup-tup naik,pesal lagu hindustan nie.By the way masa tu driver dia indian lah. Bila aku duduk jer,baik jer tepasang video hindustan kat tv dalama bas tu. Selalu mana ada pasang paper kan. Bila tengok tu m=bestlah kan walaupun video dia macam hidup segan mati tak mau kan, tapi bolehlah sebab dah lama tak mandang tv.Dari ko asyik dengo musicfm punya dj celoteh yang tak membina tu kan, baik ler ko dengo lagu-lagu......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan