-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 28 Oktober 2010

boling & pizza

Memandangkan hari selasa dah takda class, aku ngan pidah ajak bee pergi main boling dengan tengok wayang . Pidah dah tanya budak kat sini mana mall yang ada tempat wayang dengan boling sekali, diorang cakap kat city plaza. Nama macam gah kau, tapi ..............bila sampai memang macam hampeh lah. Dah pukul 11.30 pagi, still tak bukak banyak kedai. Polik botol lah den . Aku memang pelik kat sini, kat pusat bandar pun kedai bukak lambat, nie kalo yang hujung-hujung nie lagi lah lambat. Bukak lambat, bila nak tutup pandai lah pulak ikut time. Memang lah bukan semua, tapi bila time aku datang jer macam tu, so aku simpulkan semua macam tu. Tak taulah macam maner aku nak habiskan masa stay kat sini lagi 4 tahun.
hopefully everthing will be fine for me and my sister, insyaalah. Nie aku nak story sikit pasal pizza hut yang terletak kat pusat bandar negeri  nie. Aku order lain, lain dapat, dahlah dekat 4 kali asyik datang cakap menu nie takdelah apalah. kalo ko tu trainee lagi, jangan ambil order, lepas tu taktau cakap sorry. At least kalo dia cakap sorry order tu salah , ok lah gak kan, nie dia salahkan kitaorang pulak. Ikutkan hati, lunyai ko kat situ aku kerjekan tau. bila aku nak bayar kat depan , aku dengan pidah complain lah habis-habis. Macamner lah diorang nak maju. Aku makan kat kedai macam tu, aku makan kat fast food pun macam tu. aii pelik lah.







dak paling bengang makan pizza

ingatkan berguna, tapi hampeh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan