-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Ahad, 10 Oktober 2010

menci ....menci

Aku memang tak suka duduk kat sini lah.Rase nak balik umah jer tiap-tiap hari. dah tak sanggup mandang tempat nie.myabe sebab nie first semester kat sini ke apa.ritu lepas jer call mak, aku terus nangis,pidah diam jer,kalo dia tengok aku teroyak,dia pun join lepas tu. Kenapa ek aku tak enjoy plus tertekan duduk kat sini,meh aku senaraikan...


1) kedai makan kat sini lambat bukak, kalo ko turun kul 10pagi tu, jangan haraplah ada kedai makan yang bukak. Pelik kan,kalo aku kat port dickson dulu ko pilih jer kedai mana nak tau.Kalo hari cuti,kedai sepatutnya bukak ler awal sikit, usah haraplah nak bukak. EIii ko kalo tak nak kerje ,ko jangan berniaga lah macam tu.

2) aku dah menyampah duduk kat hostel tau.Memandangkan aku kat politeknik dulu tinggal kat umah sewa,aku selalu compare kehidupan dulu dan sekarang.Bukan aku tak boleh ker apa, aku duduk hostel nie dari aku form 1 kan .Bila dah tua nie kene pakse buat aktiviti yang kebanyakan memang meloyakan aku,aku pun tak kose tau.

3)Aku tak suke cuti jumaat sabtu.Menyampah aku tau, lepas tu kalo ari cuti tu tak usah harap ler ko nak wat aktiviti ko kan, ada jelah kaco nyer. Yang aku pelik sangat hari sabtu yang bersamaan ahad pun nak wat aktiviti kokurikulum(wajib bagi semester 1-4).Gila lak ai sampai 2 tahun kene cam tu. tolong lah berstuktur sikit aktiviti nie, jangan ikut sedap ko je balun.

4)aku dah tak larat naik bus tau, pnat wei. kalo ko class pukul 8,pukul 7 ko dah tepacak kat tepi tu tunggu bus. mane lah tank ngantuk kan pergi class.

5)Aku dah tak mampu naik bilik aku yang terletak kat tingkat 5.

Setakat tu jer aku dapat listkan. tempat nie yang hampeh @ aku yang kuat merungut  huhuhuhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan