-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Jumaat, 17 Disember 2010

titi gantong

Dah Berapa bulan aku rindukan umah aku kat titi gantong. nak sangat balik saner & buat kehidupan macam dulu.Memaglah aku ada balik saner sekali sekala tapi lain dengan kita terus duduk situ tu. Lain tau rasanyer duduk rumah sendiri dengan rumah orang walaupun sedara kita sendiri. Aku akan tetap rasa laindan terbatas .Nak keluar pun  kene pikir dulu plus keta ada tak  blablablabla...Rasa menumpang pun ada gak. Bila aku tengok kawan-kawan aku lain balik rumah sendiri macam best  best jer. Memanglah yang paling penting jumpa mak bapak kiter tapi aku cuma rindukan rumah kat saner itu jer.Mak aku pun bukan larat dah  nak buat itu ini,aku kesian tengok dia .Kalo  dia tu surirumah sepanjang masa takper gak, nie dia pun koje kan .Yang baiknyer tok aku nie memang baik orangnyer. .Bunyi macam ngada-ngada entry kali nie. Tapi kalo dah rasa macam aku baru bukak mulut, kalo tak diam je..........................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan