-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Jumaat, 3 Disember 2010

gud time wif jaja

Aku besalah akan keluar dengan jaja selalu. Start dari sekolah menengah kitaorang dah rapat. Memandagkan aku ngan pidah nak balik sok , kitaorang keluar tempat besa iaiti sitiawan. Lagipun jaja nak belanja makan sempena dia dapat masuk uum YAHUUUUUUU, best sangat bila dapat tau dia akn masuk saner, sebab aku nak orang yang satu kepala dengan aku .so jaja belanja aku ngan pidah makan kat pizza. Service dia memang bagus sangat kalo nak compare dengan pizza kat alor star tau. Ntaglah semua benda aku rasa tak kena jer kat kedah tu. maybe ok kot nanti .. Last kitaorang tengok cerita ngangkung.Ntah hapa-hapa citer nyer,. Kitaorang dah ngantok dalam wayang, camner ramai yang gelak giler-giler ek????


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan