-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 9 Disember 2010

ayo takde!

Aduhh ayo takde nie kat sintok nie,camner nie??.Aku pening betul kalo takde ayo nie . Macam-macam kan nak dibuat menggunakan benda tu. Malam tadi budak aras bilik aku ketuk cakap 'jom kita tadah ayo, rasenyer sok dah takde ayo nie'. Aku pun dengan mengantuknyer pergilah jugak tadah ,lagipun aku mana ada baldi beso-beso.Pagi nie bila bangun konfom takde ayo. Kalo orang yang period lagiler susah. Akhirnya aku pergi jer beli ayo kat water shop banyak-banyak.Ada budak cakap ada ayo kat blog sebelah,tapi kalo nak mengangkutnyer kat tingkat 1 ayo penuh lagi, tapi bila sampai tingkat 5,dah takde kot ayo tu hehehe. Cepatlah 13 haribulan aku nak balik.tak gemar betul aku situasi camnie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan