-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Rabu, 29 Disember 2010

p.d part1

Hari rabu aku pergi port dickson dari pj jer. Dalam pukul 1 k.elly antar kat putra taman paramount.Dari saner aku terus turun pasar seni. Selalu aku turun jer terus ada bas pergi seremban kat bawah tu, tapi kali nie tayar bas tarak maaa. Dengan rasa curiga tahap gaban pidah pun tanya kat kakak rapid kl tu kat maner  nak naik bas pergi seremban. Kakak tu cakap maybe naik kat bukit jalil. Ayo nie macam tak betul jer, aku pun jalan kat depan tu,dan tanya brader rapid lagi sekali , and dia cakap naik bas nie. Rupanyer sekarang kene naik pergi stadium hang tuah dulu ,kat saner baru ada bas pergi seremban. Giler dan menyusahkan betul ler. Dalam kul 3 aku sampai jumpa miss chenta and kitaorang pun tunggu cheah abih koje dalam kul 5.30.



Dalam pukul 5.45 cheah pun sampai.Kitaorang pun bergerak ler ke p.d. mula-mula kene cari hotel nak tido dulu. First choice katpekan lah, tapi kitaorang round satu p.d nak cari yang murah lagi. Adalah yang paling murah 35 semalam tapi kauuuu, takut giler tengok tempat nyer.Baik tido tepi jalan lagi bagus kot dari pilih tempat tu. Last pilih balik kat area pekan tu. HArga dalam 100 semalam . Tempat ok lah nak tido sikit,takdelah hati gundah gulana hehehee

cheah baru sampai




ready to go vroommmm




dah sampai




ready nk mkn mlm

suker gambr nie





Lepas makan&pergi ekspo balik hotel sebab dah pukul 12 lebih, semua dah penat perjalanan jauh  plus cheah baru abih koje petang tadi .zzzzzzzzzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan