-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Rabu, 15 Disember 2010

exam habis

13/12 exam aku pun dah habis.Petang tu jugak bapak aku datnag mengambil aku kat kolej. Perasaan ek lepas habis exam, besa jer.Takut pun ada sebab takut result tak bagus lah. Paper last ritu memang aku berebut betul naik bas, aku tak kira ,aku nak duduk gak, dah takde nak beralah, selalu aku beralah , orang siap tolak aku lagi. Giler biler time exam  ie bus penuh sampai ker tangga naik tu, riso aku kal o terbalik. MAsa paper kenegaraan aku pegang jer kerusi driver tu, lantak ler , janji tak jatuh. Macam maner ek ramai dapat stabilkan badan masa berdiri dalam bas tu, sebab aku punya kaki dah dua kali jatuh.Yang pertama jatuh dalam bilik ayo &yang kedua kat luar .kiranyer aggota badan aku nie dah banyak kali ler cedera .
Dulu tangan patah main piano,lepas tu kene timpa dek durian jatuh dari dah. Aku berharap result ok nanti AMIN......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan