-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Jumaat, 3 Disember 2010

gambo dulu-dulu




Semalam aku pergi rumah bapak sedara aku a.k.a ayah we@bapak jaja, aku nampaklah gambo dulu-dulu elok jer di frame. Pidah tanya lah saper nie, lepas tu ayah we cerita ler saper deme nie (yang aku tak kenal ler, 1 gambo ty aku konal ). Nie gambo family belah bapak aku.







nie gambo opah aku dengan arwah atok aku



Nie pulak moyang aku@opah &tok bapak aku. Yang budak kecik tu ayah we masa kecik. Tapi bapak aku panggil mak nagan ayah sebab ngikut ayah we panggil sebab mak ayah we meningggal masa berpantangkan ayah we.

Nie arwah mak ayah we. deme nie salin tikar. Lepas arwah mak ayah we meninggal, tok aku nie kawin dengan adik ipar dia iaitu adik arwah mak ayah we nie,kiranya opah aku sekarang ler. Lepas tu baru ler dapat pak nyah, bapak aku, mck kiah,mck nai, uncle jenal ngan uncle bari. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan