-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Isnin, 31 Januari 2011

x clasmate

Tetiba rindu pulak kat semua budak class aku dulu masa aku belajo kat poli port dickson dulu. Walaupun aku takdelah rapat giler2 tapi aku suka dengan diorang sebab diorang tak hipokrit pun .Dah setahun aku habis belaja kat sana dan aku pun dah masuk belaja kat tempat baru.Tapi Kadang2 banyak gosip hebat2 pasal diorang nie, tapi aku pun bukan ambik kisah pun, itu hal dioarang. Teringat dulu tak deme datang umah aku @aku datang umah deme pinjam asgment huhuhu. Layan pic dolu2


berbuka pose kat mayang sari


bbq final sem


                                                                 diner last sem


p/s kalo korang tengok , gambo aku and the geng semua kat belakang2, nak wat camner susah  nak enteprem kat depan sekali hehehee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan