-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Rabu, 12 Januari 2011

nasi durian

Saper suka nasi durian??Orang perak kalo tak tahu per tu nasi durian meh datang jumper aku , aku bagi makan penampo sikit huhuuu. Disebabkan durian masih banyak lagi di kebun , so malam tadi masak lah pulut sikit nak makan ngan durian . Cara nak makan nyer kita ramaskan isi durian tu dari bijinyer dan gaulan bersama dengan pulut yang telah dimasak. Isi durian tu biarler seimbang ngan pulut tu bior sedap sikit. Lepas tu letak sikit santan kat pulut yang dah diramas dengan durian tu. Santan tu ikut sedap mana kome suker ,kalo macam tok aku dia gemor banyak santan nyer. Lepas nie cuti sem durian mungkin habis, baik makan kan. Tapi aku dah tak masuk kebun dah sebab trauma sebab kene hempap dek durian baru luruh ,kene kat bahu aku. Nasib tak kene kepala tau.Sejak tu aku memang takut nak masuk dah.Bayangkan pokok durian tu tinggi, bila dia luruh memag laju n duri pun tajam kan. Sampai tak gerak ler tangan aku masaa tu hehehe.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan