-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Rabu, 5 Januari 2011

takziah yuni..

Malam ahad lepas aku baru dapat tau dari piza yang mak kawan aku yuni nie sakit. So aku kan ada konflik sikit ngan yuni sebab boyfriend dia , so aku memang tak contack  sangat. Tapi malam new year tu aku ada wish happy new year kat dia and dia pun ada reply. Malam ahad tu aku tanya lah mak dia  macam maner. Masa tu mak dia memang tak sedar lagi and diorang adik beradik bergilir jaga. Mak dia dah 2 minggu deman bak kata piza lah. Tup-tup pukul 3 pagi aku dapat sms daripada yuni cakap mak dia dah meninggal. Ya allah luluh hati aku bila baca sms tu. Sedih sangat bila dapat tau jadi macam tu. Aku sebenarnyer nak call tapi karang aku nie emotional lagi teruk, macam masa call piza masa tunang dia meninggal dulu ,aku yang lebih2 nangis. Aku just sms yuni ucap takziah dan maaf  tak dapat hadir. mak yuni nie memang baik lah aku cakp. Disebabkan aku nie takde saper kat negeri sembilan, mak yuni pun dah anggap aku ngan pidah macam anak sendiri. Last aku jumpa masa arwah masa last day before aku nak balik perak masa dah habis belaja dulu . arwah mak yuni nie jual sayur and diaorang punya kebun besar tau ,siap ada pekerja lagi tau. Sebab tu lah masa yuni sebelum berhenti poli dulu rumah sewa aku mesti ada sayur banyak.Kesian kat yuni sebab dia ngan mak dia memang rapat ,tambahan dia anak bongsu dan belum kawin lagi .Sesiapa yang baca entry nie marilah kita sedekahkan al fatihah dan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman AMIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan