-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 27 Januari 2011

bapak bersara

19 ribulan ritu ada majlis kat smk muzafar shah lambor sempena persaraan bapak aku aka cikgu haron bin ahmad takin . Akhirnya bapak aku dapat gak bersara tahun nie. Dia cakap dia tak larat dah. So dengan rasminya aku akan bersara jugak untuk tolong bapak aku buat list class untuk form1,semak jawapan, dan susun soalan periksa students dia hehe. since aku form 1 aku dah tolong bapak aku. Majlis nampak meriah, and maka aku cakap hadiah memang dapat banyak ,tapi tak bukak habis sebab nak tunggu aku balik hehehee. Kalo tak silap bapak aku dah mengajo kat lambor tu dari tahun tujug puluh lapan .Mak ngan bapak aku pun kenal kat sekolah tu, sebab tu deme kene sanding balik masa majli stu huhu. Semoga bapaak aku lebih happy selepas bersar nie dan tetap bagi aku duit saku hahaaaahhhaa



















nie bekas anak murid bapak aku, dia ada ngjo naku geo kat smis dlu, skrg ngajo kat lambo dah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan