-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 27 Januari 2011

cepatlah balik!!

Aku dah tak tahan duk kat sini. Cepatlag next week, aku nak balik umah hari rabu pagi. Student lain ramai balik 31-2 ribulan tapi aku tak boleh sebab ada class ecom. Susah nak ponteng sebab baru lagi,kalo dah lamer memang aku ponteng. dah masuk sem 2 aku still tak suka dengan tempat nie. Kadang2 rasa nak behenti belajo jer ,tapi dek memikirkan mak bapak, ptptn dll. Masa sem 1 aku sukakan bilik aku dari pergi kampus,tapi sekarng aku suka pergi kampus berbanding duk dalam bilik.Arggggg, macammana nak buat nie??Sekarang banyak peraturan baru kat asrama. Deme pun sibuk suruh masuk aktiviti tulah,aktiviti nilah, semuanya nak paksa. Ingatkan dah belajo kat universiti nie bolehlah orang takde nak ugut and paksa,tapi nie dah terbalik .Poli dulu lagi bagus tau. Sekarang jaja dah masuk sini pun aku stiill tak happy, tertekan, rasa nak nangis bla..bla. Aku kat port dickson dulu tak penanh nangis and penah sampai 3 bulan tak balik,tap kat sini 3 minggu rasa cam 3 bulan. Deme buat perjumpaan dek sebab nak tunjukan saper da kuasa, dan suka syok sendiri bila cakap, tapi input yang nak bagi zeroooo. 

1 ulasan: