-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Jumaat, 29 April 2011

preparation before exam

Apa yang perlu aku buat sebelum exam yang bakal datang nie selain daripada study ek.Nie yang aku buat :

1) beli pen baru sebab pen yang selalu beli asyik takde ink jer,geram!
2) Asah pencil ,siapkan pemadam,pembaris bla.bala
3) Print slip periksa
4) tengok nombor meja periksa and tempat periksa . Tang nie aku malas nak mencari no meja nanti .subjek managment aku meja yang ke 781 aduii.Sebab tu jangan lambat masuk dewan nanti malu nak mencari.
5) mesti tau kita nie grup apa,sebab macam  aku dah last camner baru nak tau 'eh statistik kita grup apa ek,etnik grup apa ek' hehehhe,
6) cukup tido.ceit itu tak de kene mengene langsung

SEMOGA SEMUA BERJALAN DENGAN LANCAR NANTI DAN BERDOA YANG TERBAIK UNTUK DIRI AKU,PIDAH ,DAN RAKAN YANG LAIN ,AMIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan