-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Sabtu, 9 April 2011

buat tempoyak

Sekarang aku ada kat bota, aktiviti yang kene buat adalah meleyek isi doyan untuk dibuat tempoyak. Malam yang aku sampai tu pun aku dah start lenyek . Dapat 3 kilo lebih. Tangan tak usah citer ler , dah bau doyan dan kecut macam mandi laut tu. Sekarang nie tengah musim  doyan , so memang banyak lah. Aku dah tak masuk kebun sebab masih trauma yer dengan durian yang pernah hempap aku . Tetiba jer  dia luruh jatuh kat bahu aku.Bila tengok orang lain asyik cakap teringin nak makan doyan, aku bersyukur sebab tak payah nak keluar duit nak makan nyer. Mintak mintak my future husband nanti tak allegic dengan  buah tu  hehehe.  Pelanggan nak tempoyak bolehlah tahan iaitu cikgu di smkdary . Sekilo jual rm20 .Saper nak boleh contack my mother tau heheheheheh.



p/s : sedih k.elly tak balik minggu nie, kalo idak boleh jumper.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan