-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Jumaat, 8 April 2011

gamelan

Setiap sabtu aku kene pergi kokurikulum.Aku and the geng dah drop masa sem 1 dulu so sem 2 nie kenalah pergi gak. Kitaorang pilih gamelan. Alaa yang selalu main masa konvo dulu. Masa aku konvo dip dulu kat politeknik main live kat depan . Masa tu cakpa 'fuhh pandai deme main'. Sekarang dah main pun susah gak lah . Citer pasal alat main gamelan nie ada banyak macam bonang, gambang,kenong,kempol, sarung piking,sarung demok dan macam2 lagi. Citer pasal sarung piking nie ada citer masa 1st class dulu antara aku ngan sorang member aku, ada nama dia.......

aku: ada aper nama menatang nie,(merujuk kepada sarung piking) kang en tu tanya mati aku
ada: nie namanyer  sarung punai (dengan yakin)
aku: betul ker ada ,macam pelik jer bunyinyer
ada: betul nie
aku: jap aku tanya dak belakang nie
aku: ada dak tu cakap nama nie sarung piking , bukan sarung punai
ada : heheheheheheh sorry

fuhhh nasib jer, kalo idak masa en tu tanya aku cakap tu, wat malu jer ....


bee & yasmin
main sarung demok
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan