-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Ahad, 24 April 2011

pergi mana ek?

Sebelum cheah kawin nie ,memang merancang nak keluar balik beramai ramai.Ceh macam lah cuti sem lepas tak jumpa kan .Tapi nak buat camner diorang nie la kawan aku yang paling best . Kali nie semua kene ada sebab aku dengar yuni pun macam bakal ke arah mendirikan masjid jugak.So piza, nad,cheah,yuni bersedialah anda semua. Sekarang tak boleh nak rancang sebab nad tengah exam,lepas exam baru bole rancang tapi bukan bersama aku sobab mase tu  den pulak start exam.Kat sini aku memang rindukan diorang ,sebab kat sini aku tak de kawan rapat cam diorang lagi kecuali pidah lah. Kat sini aku cakap muka semua pura-pura suci tapi peragai memang tak disangka fuhhh.So tempat apa yang seronok nak dikunjungi agak-agaknyer? Meh aku senaraikan .... chenta sila membuat pilihan dengan tepat ok.....vote paling tinggi adalah pemenang nyer ....


1) Pulau pangkor ( aku tau jalan hehehe)
2) Melaka ( pergi air famosa,muzium bla..bla)
3)Gambang ( nie pilihan cheah)
4) Sunway lagoon
5) Genting highland

Tiada ulasan:

Catat Ulasan