-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 14 Julai 2011

Today is my birthday ...

Salam semua . Yeee hari nie adalah hari jadi aku ngan adik kembar ku pidah yang ke 23. Rasa tu macam biasa  jer, bukan disebabkan faktor usia kot hahahah. Tadi kitaorang pergi sitiawan jer makan-makan. Memula nak tengok wayang ,tapi sebab kitaorang dua orang jer , dem taknak bukak.Tapi dulu masa birthday aku yang ke berapa ntah deme bukak tau walaupun berdua jer.Masa tu citer ice age. Dah 23 tahun aku nagn pidah lahir dan terima kasih mak lahirkan tikah ada kawan heheheh. Aku ngan pidah dari sekolah sampai belajo kat uum 2 semua sesama jer. Nanti dapat tempat lain teroyak pulak aku kan . ok lah Happy birthday to pidah and myself .Kalo nak baca blog kembo aku klik sini. Nanti aku kaya ,aku bawak kamu pergi melancong luar negara ye pidah ,kita pergi australia tengok kanggaroo hehehehe.


.
.
.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan