-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 7 Julai 2011

mood= boring+pening+tensen

Salam , aku sekarang ngah boring pulak. Tak tau nak buat apa dan memikirkan masalah yang sedia ada nie. Nak pergi jejalan punaku bukan tau sangat jalan huhuhu. Btw semalam aku dapat jemputan dari sorang member aku untuk menghadiri majlis pertunangan dia . Agak-agak aku pergi ker. Rasa di hati macam nak pergi,tapi aku tengok cheah ngan chenta dulu. Rasa tak sedap kalo tak pergi sebab masa yang aku kawin dulu dia datang perak. Lagipun masa dia kawin nanti mesti aku tak dapat datang punya kan ,sebab aku malas nak jumpa laki dia hahah. ok lah iman dah balik sekolah dah nie, nak sembang ngan budak nie bye2 .

p/s: semoga segalanya berjalan dengan baik .....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan