-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Selasa, 19 Julai 2011

original penang kayu nasi kandar

Salam. Kali nie entry pasal makan jer ye kawan-kawan heheh.Nak buat camner sememangnya  aku begitu . Kali nie aku pergi makan kat kedai original penang kayu nasi kandar. Pagi tu aku ,pidah,abg ngan k.ely tungu tok kat colimbia asia puchong sebab tok buat masuk kamera kat dalam usus. Sementara tu aku,pidah,dan k.elly pergi lunch ngan nyah.Abg tinggal, sian dia sebab dia kene temankan tok kejap ,lagipun dia dah makan kat kedai mamak pagi tu.

 tengok nyah letak tisu kt baju.katanyer kalo kat hotel letak napkin, kat kedai nie letak tisu pun jadi ler hehe. '

 minuman lassi strawberi,oren &mango..yee sedap sangat 

 nan cheese & ayam tandori yummm

nilah kedainyer 


Malam beberapa hari sebelum aku balik kg, nyah ngan abg majid  ajak makan lagi kat situ. Walaupun  baru lepas makan malam,makan lagi nan chese ngan tandori dengan lassi.

 memula malik ngan iman tak ikut ,tapi bila deme buat muka kesian ,nyah cakap bawak la sekali  hehehe. hensem kan malik hanafi nie ..


Dah lamer berborak,baru sedar yang iman dah tertido,ish kesian dia 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan