-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Jumaat, 3 Jun 2011

wwe

Dulu bila bapak aku tengok jer gusti nie kat tv3, aku pun mesti join sekali .Tapi bila aku balik asrama masa sekolah dulu takdelah dapat tengok, dapat bila cuti sekolah jer. wwe(World Wrestling Entertainment,kalo tak silap) nie best jugak sampai aku pun kenal lah jugak beberapa orang especially yang ensem lah kan hahaahha. Samapai aku ngan best friend aku aini pun minat giler,tapi dia lagi big fan kot sebab sanggup beli cekrom huhuhu. Antara yang aku minat john cena ngan randy orton.Sekarang bila bukak ,dah tak kenal pun sapa sebab ramai yang baru kot.Ok itu jer daaaa
John cena yang ensem bagi aku lah kan.Nie aku ambik gambo yang sopan jer huhu. Dia ada gak berlakon .

Calon suami ku hahhah,takdelah main2 jer.Randy orton nie lagi hebat, mata dia kedalam i like.tapi kalo dia berlawan aku mesti sokong dia ,tapi dari depan tv jelah kan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan