-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 23 Jun 2011

lost world of tambun (lwot)

Sepanjang nad datang sini, kira tiap tiap hari aku keluar. Antara location yang kitaorang pergi adalah tempat main ayo iaitu lwot. tapi kalo nie asrah takde,macam tak cukup forum lah.I miss u cheah.Nanti dia dah kawin ,bila dapat keluar macam nie lagi sob2..... Kitaorang gerak kul 12 dari bota, sampai dalam 12.55.Harga tiket udah lagi naik,sampai 38.Bila  tanya harga student takde ker.Dia cakap untuk budak kolej sunway jer. Alaaaaa tak aci lah cam tu. Masuk mandi sampai lebam, baru pergi petting zoo dan lain-lain. Lwot punya hot spring dah ada yang baru, memang best giler.Tapi bila keluar jer, dahaga sangat,sebab dia cakap bila dah keluar dari ayo tu dinasihatkan minum ayo bebanyak.

Lepas siap,cadang nak makan jusco, orang ramai sangat. Bila dapat parking, tetiba da keta dari belakang masuk parking aku .Dio nie tak nampak ker aku bagi signal dah lama. Nad bengang terus hon and bila deme tengok, nad cam tunjuk penumbuk hahaha. Aku pulak terkaku sebab tak sangka ada orang men masuk dari belakang. Terus jer keta tu keluar balik dari parking huhuhu.Dah siap kencing kat jusco ,pidah cakap banyak nampak budak parit yang dia kenal .Pidah ajak blah,sebab kitaorang memang tak suka jumpa yang orang kenal,macam tak selesa. keji kan aku nie. Last tapau kat peladang untuk kitaorang and atuk sekali. Malam tu tido awal semua ....





















p/s: semoga segalanya berjalan dengan baik untuk abang ku


Tiada ulasan:

Catat Ulasan