-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Jumaat, 3 Jun 2011

nur kasih

Assalamualaikum semua.Tadi aku baru jer tengok movie nur kasih ngan mak and pidah. Yaa aku tau macam dah terlambat jer tengok kan ,tapi nak buat camner, den domam. Fuhh citernyer bagus lah,sebab aku ikut nur kasih punya drama. Nangis gak lah aku ,sekali ngan mak aku pun sama.Biasalah satu keturunan hehehehe. Meh aku gitau  sebab  apa yang best citer nie:
  1. aku suka remy ishak ,ensem huhuhuh
  2. jalan citer yang tak boring .
  3. scene adam sarung cincin kat jari nur fuhhh mengalir ayo mato den
  4. pelakon munif isa kalo tak silap aku  namanya best belakon
  5. anak lelaki aidil tu buat aku cam 'budak nie pandainyer berlakon plus come sangat
Yang den tak berkenan :
  1. napelah anak aidil bila dah beso norman hakim , aku tak suka dia huh
  2. part beto kusyairi sikit


*sumber image dari goggle

p/s: bila tok tak sihat kesian aku tengok, takde selera dia makan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan