-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Selasa, 3 Mei 2011

jalan cari kfc

Tadi aku,pidah,bee, yasmin dan wanie keluar .Memula pergi kampus dulu tengok carry mark ,lepas tu pergi varsity mall keluar duit plus yasmin nak topup untuk bisness dia. Masa kat varsity mall jumpa en hisyam(lect statistik ).yaehhh sukenyer sebab aku memang suka tengok dia . Dia orang gaza ,hensem tau sebab tu aku selalu pergi class tu hahahah. Lepas tu kitaorang pergilah nak makan kfc sebab dengo citer udah bukak.Tup-tup bila pergi meja pun takde lagi, frust betul lah sebab semua orang nak makan kfc. Nasib naik keta sewa rinie,kalo naik bus ,tak ke payah nak patah balik.Lagipun menyampah naik keta sapu sini, mulut macam longkakng tau.Akhirnya kitaorang pergi jitra untuk kfc yeahhh.Aku,pidah nagan wani makan pun makan ,tapau pun tapau huhuhuhu. Last destinasi adalah c-mart.Kat saner aku jumpa senior aku dulu kat smkis iaitu k.syura.Kitaorang borak-borak memang best.Nanti tika pergi c-mart kita borak lagi ek k.syura heeeh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan