-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Ahad, 1 Mei 2011

cafe @ mall

Time study week nie menyesal tak balik.Sebab apa aku meyesal ,sebab kedai makan liat nak bukak. Letih aku menungunyer. MAcam hari nie, cuti hari pekerja kan, kat mall kedai kelantan,kedai ayo ngan kedai nasi ayam bukak tapi aku macam dah muak makan kat situ.Pakcik tomato bercuti hari nie.Last2  aku pergi makan kat cafe.Tadi aku makn sambal tumis ikan bilis ngan tomyam ayam.Pidah pun ikan bilis ngan tempe plus 2 teh o ais.Rm11 aku kene tadi,umak ai mahal pulak huhuhu.Makan jelah banyak hal aku nie.Maybe sebab orang kat sini ciput jer, dioarang bagi mahal sikit kot.Malam kang tak payah makan lah.

p/s: Selamat hari pekerja &happy birthday afat(walaupun dah lama tak jumpa& kita dah lost contack sob2)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan