-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 3 Mac 2011

lefthanded@ left handed

Malam tu aku datangbilik bee sebab nak buat kuiz statistik. Kuiz tu buat secara online. Sementara tunggu member lagi sorang datang ,aku bukak facebook tunjuk member aku kat bee.Member aku nie memang lurus aku cakap kat bee sebab dulu aku cakap aku dulu couple nagn anak man kidal  pun dia caya. Lepas tu aku tnya lah ko kenal tak man kidal sebab muka bee berkerut2.....

aku: ko kenal ke man kidal
bee: tak, saper 2?
aku:ala pemain gitar grup  lefthanded tu...
yasmin: ooo left handed, cakap lah ..
bee? haaa?
yasmin:cakap bhasa tamil aku pun taktau, tapi ayatnyer: ala orang tu kidal, dalam omputih kidal kan left handed
bee: janganlah cakap omputih, cakaplah melayu
aku: pelik sebab aku tengah cakap pasal kumpulan lefthanded
aku: ala nash x husband arwah sosilawati tu
yasmin: yaaa aku ingatkan lethanded tu kidal, tak terpikir pun grup legthanded nash tu....
aku, bee, pidah, yasmin: gelak tak henti sebab rasa bodoh sangat ...n salah faham


p/s: aku pun bukan reti nak bercerita sangat,nak citer kene face 2 face huhuhu



nie memang kidal...


nie baru grup lefthanded..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan