-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 3 Mac 2011

cerita yang aku suker

sajer jer gatal nak list cerita  yang aku suker tengok. Aku nie semua citer aku layan,baik melayu,omputih, cina, hindi,korea, thailand,jepun dan banyak lagi, tapi citer yang syok sekali hindustan and korea lah sebab oleh nangis-nangis, Ish2 sekarang nie tengok citer korea aku order kat dak nurul nie menangis beria2pulak aku, rasa cam aku pulak heroin nyer(padahal mana der heroin gemuk kan ). meh sini aku listkan baik drama @ movie:

citer melayu:
1) gol and gincu
2)ghost( malaysia punya yang cherl smad belakon 2)
3)magika
4)ayat-ayat cinta
5)zombi kampung pisang

citer omputih:
1)six sence
2)twilight
3)shrek
4) nick and nora's
5) desperate housewife

citer hindustan:
1)raaz 1
2) dhadkan
3) taaren  zameen par
4)fanaa
5) ishq

citer korean/jepun :
1) stairway to heaven
2)autumn in my heart
3) lover in paris
4) you're beautiful
5) beautiful life(jepun)

Itu jer yang aku rajinlistkan . Disebabkan kat sini susah nak tengok tv,aku mengorder cd jelah. Tapi aku memang giler tv lah.Kat poli dulu balik je class menatap tv tu sampai malam. Tulah sebab tv kat umah p.d dulu meletup huhuhu. Bapak akupun cakap kalo aku balik dia kata tokeh tv dah bali  hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan