-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 10 Mac 2011

festivel filem pelajar malaysia

Bunyi cam gempak kan , tapi aku tak pergi pun tengok sampai habis. aku ajak bebudak nie pergi tengok sampai habis sebab ada shahir,tapi deme taknak. Aku kene pergi pun sebab tu aktiviti integrasi untuk kokurikulum. Aku kan bawah pusat budaya dan seni so kenelah pergi, markah tu. Lepas je sign kehadiran, chow pelan-pelan,supaya takde saper perasan huhuhu. Kat saner pun aku jumpa ex clasmate aku kt polipd qin2 sebab dia pun masuk pertandingan tu wakil upm tapi dek nak balik cepat , sempat tangkap gambo satu jer ngan qin2. Layan pic kat bawah ...


bebaskan kami huhuhu

bila dh  lamer memerap kat sini huhuh


hot skrg qin2 hehhe



jaja ngan bee, tnggu bus

Tiada ulasan:

Catat Ulasan