-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 23 Februari 2012

what is wrong with me?

Assalamualaikum. Bila balik jer sini, memang mood aku akan cepat jer berubah. i still dont know what is wrong with me?It just i still cant accept the enviroment and the culture here. Mulut aku memang tak habis2 .... Aku rasa aku nie marahkan diri sendiri.Sekarang nie bila dengar ,si polan bis 3 tahun stengah , aku pun cepat depress sebab aku memang buat tepat 4 tahun.Salah aku jugak sebab tak pernah nak fikir betul2 masa awal sem dulu.Lepas call nad ,cerita bagai, baru aku lega sikit. Thanks nad, you are really my good friend and i only  can share my problem with you .Besides you know how to calm me and  give me  a spirit to move on . Masalah aku sama kan ngan pidah so we have to find other people  to listen .ayooo what to do

Tiada ulasan:

Catat Ulasan