-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Sabtu, 29 Oktober 2011

hey binatang di saner

kalo entry sebelum nie aku ada cakap yang aku singgah  zoo taiping kan.Jadi aku  aku sangat berseronok ngan pidah, wani & jaja melihat binatang yang ada di saner. Disebabkan rasa geram, panas& meluat yang teramat di s***** , jadi ubatnyer selain balik kampung adalah melihat keindahan alam ciptaan tuhan.Sebelum tu aku nak ucapkan terima kasih pada  family dan kawan2 yang banyak support sepanjang aku ada masalah semester nie. Tak terbalas budi korang semua. Ok2 tak suker nak cerita balik ,so kalo orang tanya, aku nak suh bayo rm50 then aku story hahaha. Sebenarnyer dah lama aku tak pergi zoo taiping, last form 2 kalo tak silap. Tapi yang tak syioknyer ada jer binatang yang buat aku tak boleh lupakan s***** which is monkeys lah erggg. Sampai kat kandang rusa pun dia ada ayooo...






                                                            ikan nie mmg besar giler


                                                                   tak boleh blah heheh

                                                                      first time naik train


                                                                  bergambo masa tunggu





                              hebat x boleh bdiri lamer ngan sebelah kaki.Sebenarnyer dia tido nie


                                                     jaja yang teruja jumpa kawan yg lamer tpisah 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan