-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Ahad, 4 September 2011

Hari raya 2011

Hari raya pertama kitaorang masak nasi minyak,ayam masak merah dan jelatah. Fuhh selera orang bota memang tinggi kan. Selepas bermaafan dan makan kitaorang semua pergi beraya kat bota kiri. sampai saner terkejut dengar cerita mak sedara aku sakit kanser hidung. Bila malam ,kitaorang pergi melawat memang kesian sangat tengok bengkak kat leher dia. Kitaorang berdoa agar dia cepat sembuh .ok aku dah malas nak menaip dan aku nak ucapkan terima kasih pada semua yang bagi aku duit raya dan semoga anda akan murah rezeki selalu. 












4 ulasan:

  1. selamat hari raya.
    besarnya rumah :)

    BalasPadam
  2. nampak serupa le korang..
    cantiknya yer baju sama tema dengan wane baju aku,,hehehe

    BalasPadam
  3. iznie: selamat hari raya juga , nie rumah tok sy, umah sy kecik jer huhuhu

    BalasPadam
  4. nadia: hijau tema tahun nie , baju ko lawak nad , tpi aku x bleh blah tgk kamu pakai spek tu hehehe

    BalasPadam