-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Sabtu, 5 April 2014

praktikal

                                                          assalamualaikum.
lmer dh x tulis kat blog nie. sekarang aku dh start praktikal. nie praktikal kali ke 2, dlu aku dah praktikal masa dip dlu. kali nie pnya praktikal adalah sangat x best . situasi nye sama  cam zaman dip which is boss perempuan ngan x de elaun,tapi satisfaction tu berbeza. tinggal 2 bulan lagi. aku boleh bersabar lagi memandangkan aku kat uum pun aku boleh bersabar 3 tahun setengah kan. zaman degree nie paling banyak masalah. dari masalah keluarga, asrama kat sana, belajo, masalah lain2 semua ada sepanjang tahun 2010- 2014 nie. Ada yang boleh share ngan orang aku share kn, ada yang x boleh share pendam jelah . nanti aku post entry pasal asrama kat sner yg sistem macm haram nie . setakat nie jelah , nk belajo update blog pkai tab cmno . awak nie buta it skit .. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan