-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Isnin, 31 Disember 2012

selamat tinggal 2012

Assalamualaikum. hari nie dah last 2012 kn.Cepat je masa berlalu dah habis tahun nie. Banyak yang jadi tahun nie aku anggap sebagai pengalaman hidup yang boleh dibuat ikhtibar.hari nie baru je habis 1 paper. Paper advertising , alhamdulillah bolehlah jawab sikit. hopefully rageh tolong heheh. Semester nie aku ambik 3 paper ngan dia .sebab dia best and pergi class pun tak stress kan aku ambiklah 3 paper ngan dia. Mana ada student yang nak masuk class yang lect garang-garanga kan, jawabnya memonteng jelah macam aku.So aku harap pembukaan tahun 2013 nie pun berjalan ngan baik. Aku ada 2 semester lagi sebelum praktikal. Akhir semester nanti tinggal aku ngan pidah je kat sini,memandangkan yang lain buat 3 tahun setengah. Insyallah aku kene kuatkan semangat dan segala-galanya.Lagi lamer aku belaja, lagi aku menyusahkan mak bapak aku,tulah sebab aku kene habiskan belaja cepat.  Risau gak sebab baru-baru nie dpp siap cerita pasal apung-apung. Aku takut aku kene .Stress ko ,kalau kene apung rasa macam nk berhenti belaja jer.Tak kene memang x tau lagi, once u dah kene nanti u akan tau apa rasanye. Aku cuma boleh berharap dan berdoa segala-galanya baik dan lancar. 
nie semua cosemate aku, start sem nie baru rapat-rapat ngan diorang , bapak belagak aku kan hahahah.last class retailing ritu semua pakat tangkap gambar ngan dr ahmad rageh. dia orang Egypt kalo x slap lah . Baik sangat2 tau  n that why aku ambik 3 subjek ngan dia sem nie heheh.
dari kiri:sha,aku,rageh,aini,wana,nadia .

tadi ain takde , kalo ni gambar ada ain skali.yang hujung kiri tu kawan aku pergi mandarin 3 sem dah , dia bela sugar glade ,comellll.
dari kiri: ain, aku, pidah,rageh,nadia,wana ,aini.


*credit pic dari fb ain 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan