-It is better to laugh about your problems than to cry about them-

Khamis, 10 November 2011

big day 4 asrah aka cheah


Esok adalah hari yang paling bermakna untuk cheah. sok dia akan bergelar isteri orang . Sedih sebab aku,pidah ngan nad tak dapat datang sebab ada komitmen lain & aku harap cheah faham  . Tak sangka cepat jer masa berlalu,tup2 cheah nak kawin dah . Orang yang tidor sebelah aku selama 3 tahun ,akan jadi isteri orang sob2. Aku tau cheah mesti sangat happy esok dan aku tumpang gembira atas pernikahan yang akan berlangsung esok . Cuti sem nie aku kene pergi jumpa dia, kalo amer kasi lah hehehee. cheah ,congratulations on your wedding & let all ur dreams come true.i know he is the right man for u,and both of u complete each other.I wish u that quarrel&misunderstanding will never ever touch u. Have a long and happy life together,love u so much xoxox.



pgantin baru 

cheah & aku 


kiri:aku,nad,pidah, cheah






Tiada ulasan:

Catat Ulasan